Nova Chanel kampanja - The One That I Want

Chanel brend nam premijerno predstavlja #TheOneThatIWant novu kampanju, koja proslavlja poznati miris Chanel N°5.

Film koji predstavlja kampanju je delo Baza Lurmana, koji se našao u ulozi producenta i režisera, i koji je osmislio čitav koncept kampanje. Inače, iza ovog gospodina stoje poznata remek dela kinematografije kao što su Mulen Ruž i Veliki Getsbi. Dizajn produkcije bio je zaduženje Katarine Martin, dok se u glavnoj ulozi našla supermodel Žizel Bundšen. Kada je Lurman režirao N°5 film u kom je glavnu ulogu igrala glumica Nikol Kidman 2004.godine, on je postao deo prestižne postave režisera koji su sarađivali sa Chanel brendom, a to su Ridli Skot, Luk Beson, Ketrin Bigelou i Martin Skorceze.

Pre deset godina, N°5 bio je miris žene koja je odlučila da se oslobodi svega i vrati u realnost, odričući se svojih želja. Danas, kroz Lurmanove oči, vidimo N°5 damu koja odlučuje da posluša svoje srce. Ona je moderna žena koja tačno zna ko je i koja je slobodna da pravi svoje izbore. Ovaj film predstavlja nam priču o ženi koja se bori da pronađe pravo mesto za sve – sebe, porodicu, karijeru i ljubav.

“Chanel dama može biti svoja na plaži, ona može biti sa svojim detetom, može imati ambiciozni i ispunjujući poslovni život, dok u isto vreme može imati pravu vezu, može imati romansu”, kaže Lurman. “Na kraju, Chanel dama bira ljubav.”

Poput N°5 dama koje su postojale pre nje – Merilin Monro, Ketrin Denev, Karol Buket i Nikol Kidman – Bundšenova je savršeno obeležje svog vremena. Ona je model, glumica, majka, filantrop i poslovna žena, ona je jedna od najdinamičnijih dama svoje dekade.

Lurmanova snažna povezanost sa svetom muzike je evidentna u njegovim filmovima, ovoga puta je vidljiva u njegovom odabiru Lo-Fang obrade pesme “You’re the One That I Want”. Bez reči ili dijaloga u filmu, muzika nije obična pratnja.

Chanel N°5, najpoznatiji parfem na svetu, kreiran je 1921.godine, kada je poznata Koko Šanel zatražila od sjajnog parfumera, Ernesta Boa, da kreira miris koji je predstavljao njenu viziju moderne ženstvenosti. N°5 bio je njen srećan broj, a to je ujedno bio i peti parfem koji je ponuđen Mademoiselle Šanel, te je tako legenda rođena. 

Luxury Experience