Nova buntovnička vizija Versace muškarca

Italijanska modna kuća Versace, ujedinila se još jednom sa fotografom Brusom Veberom za prvu kampanju novog muškog parfema, Dylan Blue…

Ova kampanja se oslanja na vanvremenski i buntovnički duh, uz pomoć protagoniste koji je otelotvorenje ideala ovog parfema, Trevora Sinjorina. Sa kožnom, bajkerskom jaknom, uskim pantalonama i majicom, ovaj model je u centru pažnje na crno beloj fotografiji. Trevoru se pridružila i IT modna devojka Điđi Hadid.

Što se mirisa tiče, Dylan Blue ima drvenastu aromu sa nagoveštajima citrusa, bergamota, grejpfruta i lista smokve. Lako opsian kao mediteranski miris na vodenim notama, ovaj novi parfem sadrži i listove ljubičice, crnog bibera, šafrana i papirusa.

Nešto više informacija o samom parfemu dala je Donatela Versaće: “Dylan Blue je esencija današnjeg Versace muškarca. To je miris koji je ispunjen karakterom i individualnošću, kao ekspresija snage jednog muškarca i njegove harizme. Jako mi se dopada način na koji on uzima tradicionalne note i mirise i čini ih sasvim modernim, totalno svežim za danas, i za sutra”:

Umetnički pravac ove kampanje, za koji je bio zadužen Veber, zasnovan je na brojnim filmovima koje je on gledao, gde su glumci pomešani sa ratnicima borilačkih veština. Kako Veber kaže, ti boric deluju kao da se stalno dokazuju, kako bi se ženski likovi u filmu zaljubili u njih, pa je njemu ideja kreiranja takve kampanje bila veoma interesantna.

Ipak, sa druge strane, Veber naglašava i emotivni aspekt ove kampanje, jer “brojne žene poštuju osećajnost i ranjivost muškaraca. Želeo sam da pokažem da muškarci mogu imati i te osobine, dok su i dalje snažni i disciplinovani, kao i to da se oni zaista mogu zaljubiti u ženu iz snova. Za mene, Versace brend je oduvek predstavljao tu vrstu strasti, zbog koje sam uvek uživao u saradnjama sa njima – oni svim fotografima daju dovoljno slobode”.

D.Ć.

Luxury Experience