Najbrži brend sveta lansira svoju prvu liniju parfema

Formula 1 je brend poznat po spektakularnom dizajnu…

Proizvodnja vozila koja mogu dostići brzine veće od 386 kilometara na čas, jednostavno mora biti takva. Ali, kako se ta pažnja posvećena detaljima prenosi u druge realme, na primer, sve parfema? Nova saradnja jednog od vrhunskih britanskih haute parfumera i slavni dizajner, daju nam odgovor baš na to pitanje.

Trkačka organizacija odlučila je da svoju poslednju trku ove decenije – Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix 2019, bude savršeni trenutak za lansiranje nove linije luksuznih mirisa. Kako bi kreirali olfaktorne mešavine, oni su angažovali glavne noseve iz Designer Parfums i legendarnog industrijskog dizajnera, Rosa Lovgrova, kako bi osmislili svaku veličanstvenu bočicu poput umetničkog dela. Cena svakog parfema iznosi oko 10.000 dolara.

“Ekstremno smo uzbuđeni jer ćemo raditi sa Designer Parfums kako bismo predstavili našu novu liniju parfema”, kaže Ilaj Norman, direktor marketinga i komunikacija Formule 1. “Unikatni mirisi i jedinstvene flašice inspirisane Formulom 1 predstavljaju otelotvorenje dinamičkih kvaliteta sporta, a planiramo da lansiramo čitavu kolekciju iduće godine”.

Inspirisani svetom trkanja, svi mirisi su smešteni unutar 3D štampanih bočica koje nas asociraju na organske oblike, baš kao što nas podsećaju na metalne elemente fino tjuniranih motora. Prvi miris, nazvan Agile Embrace, kreiran je na principima protoka sa zlatnim metalik eksterijerom koji okružuje centralno srce. Potom, tu je Fluid Symmetry, koji svoje zaboljene forme dobija od aerodinamičnog dizajna, spojenog sa prirodnom estetikom koja nas asocira na budućnost. Na kraju, Compact Suspension poseduje slojeviti egzoskeleton u kom se nalazi unutrašnja bočica.

Kada se radi o formulaciji samih mirisa, Designers Parfums razvili su kolekciju koja je najvećim delom bazirana na citrusu, šampanjcu i akrodima začina koji kombinuju najdragocenije sastojke sveta.

Ukoliko niste u Abu Dabiju kako biste kupili jednu flašicu parfema lično, znajte da će sto biti lansirano tokom iduće godine.

 

Luxury Experience