Kampanju je snimila Petra Collins, koja je takođe uradila fotografije originalne kampanje koja je najavila Cyrus kao novo lice Gucci Beauty. Estetika je jasna dok Miley pleše kroz zemlju čudesa boje slatkiša, zajedno sa cvećem veličine ljudi. I sama Miley peva „Delicious“, optimističnu prateću numeru koja se savršeno uklapa uz novu mirisnu kompoziciju.
Miris je inspirisan idejom mističnih moći. Parfem je stovren pod vizijom kreativnog direktora Gucci, Alessandra Michelea, i to je moderna reinterpretacija note bele gardenije sa akordom cveta kruške i jasmina. Bočica, kao i video, vrlo je maštovita, ružičasta i cvetna.
„Mirisi su istraživanja, a cveće, posebno, predstavlja svet beskonačnih mogućnosti. Baš kao što možete uživati u izvlačenju različitih nota iz buketa - u ovom slučaju, gardenije, čiji je miris neobičan, senzualan i intenzivan - za kampanju sam se zabavljao gradeći nadrealni i očaravajući svet oko Miley Cyrus, stvarajući razigrani kontrast između ove umetnice sa rokenrol duhom i cvetnog univerzuma ", rekao je Michele u saopštenju.
Budući da je Guccijev svet Flora Fantasy ispunjen samo slatkim pahuljastim životinjama, cvećem i Miley Cyrus, željni smo ove magije što je pre moguće. Srećom, nećemo morati dugo da čekamo. Gucci Flora Gorgeous Gardenia parfemska voda biće dostupna od avgusta isključivo u Sephori, a na nacionalnom nivou u oktobru.