Marc Jacobs predstavlja novi parfem Daisy Wild

Marc Jacobs ide u korak sa vremenom!

Modna kuća je prikazala reklamnu kampanju za novi miris Daisy Wild, koji odražava fenomen „nepo babies“. Stoga su lica reklamne kampanje postala poznata holivudska deca - Ever Anderson (ćerka Mile Jovović i reditelja Pola Andersona) i Grejs Berns (ćerka Kristi Tarlington i Eda Bernsa). Nik Njubold je bio odgovoran za živopisno prolećno fotografisanje.

Fotografije reklamne kampanje hvataju spoj prirode i živahne mladosti, dok zvezde poziraju na otvorenom, gledaju u kameru. U centru pažnje je svetlozelena bočica parfema Daisy Wild, sugerišući povratak prirodi sa svakim prskanjem prolećnog parfema.

Daisy Wild otvara svoje latice uz neočekivani akord cveta banane, mameći čula živahnim plesom mirisnih nota. Srce mirisa cveta bogatstvom jasmina isprepletenim sa orašastim, kremastim notama akorda makadamije. Kako se miris otvara, postojana toplina sandalovine i sofisticiranost vetivera formiraju bazu parfema.

Ovaj novi miris je izjava o održivosti. Sa opcijama za ponovno punjenje, Marc Jacobs osigurava da se u privlačnosti Daisy Wild može uživati iznova i iznova, smanjujući uticaj na životnu sredinu i jačajući posvećenost zemlji koja inspiriše njegovu kolekciju.

Bočica Daisy Wild, odevena u mešavinu belog, ružičastog i zelenog cveća, odražava proslavu parfema divljeg i lepog.

Luxury Experience