Louis Vuitton predstavlja prvi wellness parfem "Pacific Chill"

Luksuzna modna kuća Louis Vuitton predstavlja svoj najnoviji miris, Pacific Chill, pozivajući nas u svet čulnog užitka.

Napravljen da odražava opuštanje na obali, parfem prenosi kalifornijsku kulturu detoksikacije kroz sveže note koje neguju čula. Kao prvi „wellness miris“ brenda Louis Vuitton, parfimer Žak Kavalije Beltrud je bio motivisan sokovima za detoksikaciju iz Los Anđelesa.

„Jednog jutra u Los Anđelesu, dok sam ćaskao sa Aleksom Izraelom, oboje smo naručili jedan od onih smutija za detoksikaciju koje ljudi u Kaliforniji vole. Bio sam inspirisan sokom prepunim vitamina i rekao sam Aleksu: napraviću parfem za detoksikaciju“, rekao je Beletrud u saopštenju za javnost.

„Pacific Chill“ je dizajniran da stvori osećaj da se opuštate pod „suncem okupanim kalifornijskim nebom“. Voćne note crne ribizle prate podlogu limuna, dok semenke korijandera i ambreta, bosiljak, pepermint i narandža pružaju iskustvo obnavljanja uma, tela i duše.

Ovaj parfem oživljava kroz zadivljujuću reklamnu kampanju sa supermodelom Mirandom Ker, koja otelotvoruje opuštenu privlačnost kultnog kalifornijskog načina života. Umotana u peškir sa monogramom brenda, Miranda na reklamnim fotografijama predstavlja suštinu ležerne elegancije. 

Sama flašica parfema Louis Vuitton "Pacific Chill" je pravo umetničko delo, sa gradijentnim dizajnom umetnika Aleksa Izraela. Pod stručnim vođstvom majstora parfimera Žaka Kavalijea Beltruda, "Pacific Chill" je simfonija mirisa. Inspirisan regenerativnim moćima okeana, ovaj miris je posveta sposobnosti prirode da nas oživi i podmladi.

Luxury Experience