Dolaskom 2025. godine, Louis Vuitton će proširiti svoju ponudu lansiranjem prve kolekcije ruževa, koja je posebno osmišljena da privuče pažnju generacije Z u Aziji, posebno u Kini...
Ovaj potez označava prelazak francuskog luksuznog brenda, poznatog po ikonama poput monogramiranih kožnih proizvoda, u svet kozmetike, s ciljem revitalizacije prihoda na azijskom tržištu. Louis Vuitton želi da postane sinonim ne samo za putovanja, već i za vrhunsku kozmetiku, privlačeći mlade potrošače svojim inovativnim proizvodima.
Dok su ruževi konkurenata poput Dior i Gucci dostupni po ceni ispod 50 dolara, a Hermès po ceni između 75 i 90 dolara, Louis Vuitton je podigao lestvicu postavljanjem svojih ruževa na cenu od preko 100 evra (oko 110 dolara). Ova luksuzna ponuda neće samo privući ljubitelje kozmetike, već će i postaviti novi standard u industriji. Kako izveštava Glitz, brend planira da obezbedi prodajne prostore veličine između 50 i 60 kvadratnih metara u robnim kućama širom Istočne Azije, kako bi lansirao svoju kozmetičku liniju koja se očekuje da se brzo rasproda.
„Louis Vuitton želi da privuče generaciju Z, rođenu između 1997. i 2012. godine, koja će, zajedno sa milenijalcima, činiti 75% luksuznih kupaca do 2026. godine,” rekao je izvor blizak kompaniji. Ova demografska grupa je posebno zainteresovana za kozmetiku, koja se često vidi kao simbol pristupa luksuzu. S novom linijom ruževa, Louis Vuitton će pojačati svoju prisutnost na globalnom tržištu, povećavajući prodaju i lojalnost mladih potrošača.
Dok žena možda kupi jednu ili tri torbe godišnje, kupovina 10 ruževa nije neuobičajena – što predstavlja veliki potencijal za povećanje prihoda u ovoj kategoriji luksuzne kozmetike. Ovim potezom, Louis Vuitton je spreman da ostavi konkurenciju, poput Dior, Gucci i Hermès brendova, iza sebe, postavljajući nove standarde u svetu lepote.