Louis Vuitton ponovo lansira svoj kultni miris

Louis Vuitton brend odlučio je da nas obraduje, ponovo lansirajući svoj prvi parfem ikada, Heures d’Absence u formi veličanstvenog mirisa koji kombinuje cvetne, drvene i mošusne note, a inspiriše nas na putovanje i opuštanje…

Reizdanje originalnog parfema koji je po prvi put lansiran 1927.godine, novi Heures d’Absence, dizajnirao je glavni parfimer brenda, Žak Kavalje Beletrud. Miris u sebi sadrži kombinaciju sambac jasmina, majske ruže, kupine i pitosporuma, sa veličanstvenim baznim notama kao što su vanila, sandalovina i mošus. Parfem ima za cilj da bude vibrantan i pun optimizma, a savršen je za ljude koji žele da izađu iz svoje zone komfora i istraže čistu lepotu našeg sveta, onda kada se kriza uslovljena pandemijom korona virusa konačno završi.

Heures d’Absence osećaj slobode vidi kao profuziju svežeg cveća, kombinujući cveće Grasa, gde su jasmin i majska ruža poprilično uobičajeni, sa puderastom mimozom iz Tanerona i senzualnim akcentima sandalovine i mošusa koje akcentuju i pojačavaju moćne note cveća.

Poput originalnog parfema, Heures d’Absence miris nazvan je po šarmantnoj vikendici Viton porodice, koja se nalazi u Seine-et-Marne regionu Francuske. Originalni parfem bio je proizveden u ograničenom izdanju od samo 300 bočica, pri čemu je svaka gravirana simbolom aviona, kako bi reflektovala zlatno doba avijacije i ljubav prema putovanjima koju ovaj brend neguje.

Ipak, novi parfem neće biti kreiran kao ograničeno izdanje, dok će sve bočice biti punjive u svim Louis Vuitton buticima. Glavno lice nove kampanje parfema je Ema Stoun, koja je posetila ostrvo Kapri i Casa Malaparte.

 

Luxury Experience