Lili Džejms oživljava kultni parfem Versace Bright Crystal

Versace lansira kampanju za kultni parfem Bright Crystal koji predstavlja zadivljujuća Lili Džejms kao zaštitno lice brenda.

Reklama prikazuje suštinu savremenog glamura u svetu mirisa. Britanska glumica, poznata po svojoj eleganciji, nosi blistavu ružičastu haljinu koja odražava živahan i ženstven duh mirisa.

Na fotografiji reklamne kampanje koja je snimljena od strane kreativnog dua Mert & Marcus, Džejms pozira sa ogromnom replikom bočice parfema, naglašavajući veličinu i privlačnost mirisa.

Versace Bright Crystal, parfem koji je prvi put ukrasio svet mirisa 2006. godine, predstavlja odu majstorstvu italijanskog dizajnerskog brenda u kreiranju mirisa koji su u skladu sa modernim vremenima.

Toaletna voda razvija osvežavajući buket cvetnih i voćnih aroma, počevši od nota nara koje su upotpunjene ledenim akordom koji dodaje oštar, okrepljujući sloj. Kako se miris razvija, on otkriva srce nežnog božura, magnolije i lotosovog cveta, stvarajući harmoničan balans nežnosti i snage. Donje note, koje sadrže biljni amber i mošus, daju suptilnu dubinu i senzualni drveni zagrljaj.

Dizajn bočice parfema Versace Bright Crystal je izuzetan kao i sam miris. Njegova nežna prozirna ružičasta nijansa i zaobljena osnova koja se sužava prema vrhu odaju počast eleganciji i gracioznosti njenog nosioca. Poklopac parfema podseća na veliki, fasetirani kristal i dodaje dašak luksuza, odražavajući posvećenost lepoti brenda Versace. Dostupan u različitim veličinama, sa cenama u rasponu od 65 do 145 dolara, Bright Crystal nastavlja da pleni i šarmira entuzijaste mirisa.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @lilyjamesofficial

Luxury Experience