Kylie Cosmetics ponovo lansira kolekcije sa „clean beauty“ formulama

Kylie Jenner je lansirala kolekciju šminke sa novim formulama koje udovoljavaju rastućoj potražnji za „clean beauty“ proizvodima.

Kada je Kylie Jenner lansirala svoj istoimeni brend Kylie Cosmetics još 2015. godine i predstavila prve ruževe za usne, obožavaoci željni da izgledaju poput rijaliti zvezde učinili su da cela kolekcija bude rasprodata u roku od nekoliko minuta.

Šest godina kasnije, sa još većom bazom posvećenih kupaca, Kylie Jenner ponovo je lansirala svoju celu liniju kozmetike, ali sa novim formulama koje su „čiste i veganske“.

Početkom maja, zvezda Keeping Up with the Kardashians izbrisala je postove na Instagramu, zadirkujući obožavaoce obećanjem da će nešto biti veliko na pomolu.  

Prema brendu, proizvodi su sada veganski, bez glutena i parabena. Kylie Cosmetics će takođe sada biti dostupna u prodavnicama širom sveta, što je činjenica koja je verovatno podstakla nove „čiste“ formule koje premašuju standarde koje zahtevaju SAD, Kanada i EU.

Linija uključuje 37 kompleta za usne, 30 sjajeva, 30 mat tečnih ruževa, 15 gel ajlajnera, devet olovaka za usne, devet rumenila u prahu, osam hajlajtera, šest presovanih pudera u prahu, šest olovaka za obrve, šest krema za obrve i razne alate i pribore. Osveženi Kylie Lip Kit takođe obećava osmočasovno trajanje i dugotrajni sjaj, čak i nakon nošenja maske.

Senke za oči, krem ruževi i korektori, koji su ranije bili dostupni na sajtu, su uklonjeni. Međutim, Jenner obećava da će još mnogo toga proizaći iz njene preuređene linije šminke.

Kako bi se poklopilo sa ponovnim lansiranjem, Jenner je započela trodelnu Youtube seriju pod nazivom "Inside Kylie Cosmetics" gde otkriva tajne svog poslovanja i kako je izgradila višemilionsko carstvo lepote. U završnoj epizodi, ona najavljuje svoj predstojeći projekat Kylie Baby inspirisan i u saradnji sa njenom ćerkom Stormi Webster.

Luxury Experience