U elegantnom spajanju nasleđa i modernosti, Estée Lauder predstavlja kolekciju parfema Legacy, liniju od pet legendarnih mirisa obnovljenih sa savremenim dodirima...
Ovaj omaž je kreiran pod budnim okom proslavljenog parfimera Frederika Malea, koji je osavremenio klasične mirise koje je prvobitno kreirala kuća Estée Lauder. Kampanja, natopljena nostalgijom, ističe večnu privlačnost supermodela Kerolin Marfi. Vizuali u crno-beloj tehnici, koje je zabeležio fotograf Lahlan Bejli, odražavaju trajnu eleganciju brenda. Marfi, stilizovana od strane Džordža Kortine, oličava šik sofisticiranost u pojednostavljenim siluetama koje odražavaju čiste linije bočica parfema.
Note parfema Legacy su bogate i raznovrsne, sastavljene od 'Azurée', drvenasto aromatičnog, 'Estée' sa notama cvetnog mošusa, cvetno zelene 'Private Collection', 'White Linen', tumačenje cvetnog aldehidnog, i 'Knowing', cvetnog. Ovaj spektar nudi miris za svaki ukus, pri čemu svaka bočica inkapsulira deo priče Estée Lauder.
Pažnja usmerena na detalje ne završava sa parfemima. Estetski izgled kampanje upotpunjuje suptilna šminka Hane Marej i frizura Sema Meknajta. Ovo lansiranje takođe dopunjuje nedavni prodor brenda u luksuznu kozmetiku za usne, označen serijom Re-Nutriv Diamond Serum Lipcolor koju predstavlja glumica Ana de Armas.