Verovali ili ne, ali još jedna slavna ličnost je lansirala beauty brend. Kejt Mos je zakoračila u beauty ring i želi da se takmiči sa sličnim wellness platformama kao što su Goop i Poosh.
Novi brend obećava proizvode koji su „pažljivo izrađeni sa dobrobiti na umu“.
Sa ciljem da ponudi ravnotežu i podmlađivanje, brend je nastao tokom perioda izolacije i nakon slavne modne karijere uspešne manekenke. Tokom pandemije, Mos se povukla u svoj dom u Kotsvoldsu kako bi pronašla neophodan mir i osetila je želju da svojim brendom predstavi tu istu tišinu i spokoj.
COSMOSS se oslanja na životna iskustva Kejt Mos zajedno sa njenim sopstvenim wellness putovanjem i ličnom transformacijom. Proizvodi imaju za cilj da ožive prirodne lekove, nudeći unutrašnji sklad i mir. Prva linija proizvoda će sadržati kreme za lice, sredstva za čišćenje i uklanjanje nečistoća, uključujući ekskluzivne proizvode kao što je Gold Nectar CBD ulje za lice, parfem Sacred Mist i detoks čajeve.