Jara Šahidi postala je zaštitno lice novog Jean Paul Gaultier parfema, Gaultier Divine…
U glamuroznoj reklami, glumica iz serije Grown-ish pleni šarmom i privlačnošću, obučena u zlatni korset i obasjana slojevitim ogrlicama. Kampanja je predstavlja kao zlatnu boginju okruženu svojim dvorom.
U reklamnom spotu, Šahidi igra ulogu boginje uz modele, mamivši brod mornara poput sirena iz drevnih mitova. Zvezda sa kovrdžavom kosom poigrava se sa minijaturnim brodom čiji je kapetan muški model Rafael Diogo. Ovaj prizor ima onu tipičnu šaljivost i glamur koji se povezuje sa francuskim modnim brendom.
Bočica parfema Jean Paul Gaultier Divine odražava sklonost brenda prema bezvremenskoj senzualnosti, pozajmljujući svoj konični oblik od osnivačeve ikonične garderobe inspirisane donjim vešom. Korišćenjem ovog parfema kao da dodirujete deo modne istorije.
Mirisi u bočici predstavljaju pravu avanturu kroz kontrastne terene, stvorene od strane parfimera Kvintina Biša. Parfem se igra se morskim notama soli, donosi osećaj grandioznosti sa cvetom ljiljana, a na kraju vas opčinjava mirisom puslice. Ovaj parfem – floralni gurmanski morski miris – odbija jednostavnost.
Jara Šahidi služi kao blistavo lice za Gaultier Divine eau de parfum. Glumica i aktivistkinja unosi modernu kraljevsku notu u miris, očaravajući publiku kako vizualima tako i reklamnim spotom. Nije joj strana moda, s obzirom na to da je Jara i ambasador brenda Dior. Modeli Tando Hopa, Tes Mekmilan i Lola Rodrigez pridružuju se Šahidi u ovoj hipnotišućoj vizuelnoj priči.