Hermes lansira svoju prvu beauty kolekciju

U svojoj 180 godina dugoj istoriji, luksuzni brend Hermes nikada nije napravio iskorak u svet lepote…

Ipak, u svom prvom i dugoočekivanom potezu te vrste, slavna marka skoro je najavila da planira da lansira liniju karmina, inspirisanu voljenom Birkin torbom. Nazvan Rouge Hermes, ovaj ansambl se sastoji od dvadeset četiri nijanse sa dva različita finiša – mat i saten. Mat verzija je inspirisana teksturom Brikin torbe, imitirajući kožu od koje je ona napravljena, dok je satenska formula stimulisana klasičnim svilenim šalovima brenda.

Svaki karmin obogaćen je osvežavajućim mirisom, koji je kreirala parfimer brenda, Kristin Nagel, a dolaze upakovani u metalni hardver, bez trunke plastike. Kako bi dalje pomogli održivosti, beauty proizvod će biti ponuđen sa sistemom dopune, koji vam dozvoljava da jednostavno dopunite svoj karmin kada vam ponestane vaše omiljene boje, umesto da kupujete novi proizvod. Dopuna karmina će koštati oko 42 dolara, dok će sam karmin sa pakovanjem stajati 67 dolara.

Beauty linija dalje sadrži aksesoare, poput četkice za usne, kožne futrole i ogledala koje igra ulogu ogrlice takođe. Nova Hermes kolekcija karmina će u prodaji biti od marta ove godine, dok ćemo u bliskoj budućnosti biti u prilici da vidimo i njihove pudere, kao i proizvode za oči i lice.

 

Luxury Experience