Hari Stajls će predstaviti 3 parfema sledećeg meseca

Closeness, Rivulets, i Bright and Hot će biti muzičarev prvi ulazak u svet mirisa.

Pored svoje muzike, Harry Styles je postao poznat i cenjen zbog svojih modnih izbora. Sada će pop zvezda saznati da li će njegov osećaj za miris dobiti istu vrstu priznanja. Njegov brend, Pleasing, će lansirati parfeme sledećeg meseca. Tri mirisa - Closeness, Rivulets, i Bright and Hot - su napravljeni u saradnji sa prirodnim proizvođačem parfema Robertet, francuskom kućom mirisa koja postoji od 1850. I dok su objavljene retke informacije o buketima ova tri mirisa, verovatno je da će Stajlsovi fanovi brzo kupiti sve.

"Kao brend koji je duboko ukorenjen u istraživanju boja, emotivnom pripovedanju i senzornim iskustvima... za nas je jednostavno strateški potez da se proširimo na ovu kategoriju", izjavio je CEO Pleasing kompanije, Šon Kerni za The Business of Beauty.

Da bi promovisao nove parfeme, Pleasing će uključiti uzorke na trakama koje se mogu skinuti sa svojih online porudžbina. Iako će se sva tri mirisa na početku prodavati samo preko veb sajta kompanije, brend se nada da će ih doneti i u fizičke prodavnice, što ima smisla s obzirom da će inače biti teško isprobati parfeme pre kupovine (osim, naravno, ako ste primili jedan od uzoraka mirisa u prethodnoj narudžbini).

Stajls je osnovao Pleasing u novembru 2021, prodajući kozmetičke proizvode poput lakova za nokte i proizvoda za negu kože kao što su serumi, hidratantne kreme i balzami za usne. Brend se proširio na odeću i dodatke, pre nego što je odlučio da se upusti u proizvodnju parfema. Ranije, Stajls je sarađivao i sa drugim kompanijama kako bi pružio masama ukus svog ličnog stila: Prošle godine, na primer, sarađivao je sa Gucci brendom na kolekciji inspirisanoj 70-im godinama sa dozom muzičareve zaigranosti.

Dok se stil pevača pesme "As It Was" detaljno analizira online, njegov ukus za miris nije tako detaljno opisan. Nadajmo se da će mirisi Pleasing brenda biti u skladu sa njihovim imenom - i da će biti ugodan ulazak na zasićeno tržište parfema.

Luxury Experience