Guerlain lansira novu verziju svog ikoničnog mirisa

Guerlain, kraljevski brend parfema čitavog eona, okreće se svojim korenima i oduševljava nas reizdanjem svog ikoničnog mirisa…

Royal Extract II by Guerlain dobija novu priliku za život ove godine, zajedno sa partnerstvom čuvenog brenda i luksuzne robne kuće Harrods. Naziv parfema osmišljen je kao omaž parfimeru Pjer-Fransoa Paskalu, koji je osnovao francusku kuću mirisa i kreirao svoj Royal Extract of Flowers 1828.godine.

Ovaj omaž je fantastičnu urađen smeštanjem mirisne esencije u čuvenu Guerlain Bee flašicu, u dekadentnim zlatno-zelenim tonovima. Nos koji stoji iza ovog uniseks mirisa je Tijeri Vaser. Sa gornjim notama pink bibera i petitgraina, srednjim notama cveta pomorandže, kedrovine i hijacinta, i baznim notama mahovine, galbanuma i vetivera, ovaj opijajući miris će vas odvesti na putovanje kroz divlje šume, koje savršeno balansiraju arome cveća i voća.

Novi parfem se može kupiti u visoko koncentrisanoj formi sa zapreminom od 125ml u Harrods robnoj kući, po ceni od 560 €.

 

Luxury Experience