Ema Makej poput božanstvene vizije u reklami za Burberry 'Goddess' parfem

Burberry je predstavio Emu Makej kao novo lice svog najnovijeg parfema, Goddess Eau de Parfum. Ovo je značajan trenutak za modnu kuću, jer je to njihov prvi parfem koji se proizvodi u punjivoj bočici.

Makej, široko prepoznata po svojim ulogama u Barbie i Emily, elegantno krasi kampanju koju je snimio renomirani fotograf Mario Sorenti. Fotografija je prikazuje s neurednim talasima smeđe kose i bluzom s dubokim izrezom, postavljajući snažan lik moderne boginje.

Iza površine, miris Burberry Goddess parfema ima jedinstven sastav, kojim dominira vanila, dok se kompozicija ponosi gurmanskim profilom, nežno obogaćenim svetlim notama lavande.

Zanimljivo je da se vanila štapići koji se koriste u parfemu suše na suncu pet do sedam nedelja. Nakon toga, stavljaju se u drvene kutije da sazrevaju, razvijajući svoj karakteristično slatki miris, deli britanski brend u saopštenju.

Dizajn bočice parfema crpi inspiraciju iz Burberry arhive. Modernizovan je zlatnim medaljonom, pružajući dašak bezvremenske elegancije punjivoj karakteristici. Ovaj dizajnerski element, napominje Burberry, oličava čar i plemićku dimenziju, inherentnu svakoj boginji.

Goddess Eau de Parfum predstavlja uzbudljivo novo poglavlje za Burberry, prateći njihovu kampanju za zimu 2023. i prethodne letnje reklame. To je poduhvat koji simbolizuje posvećenost ovog brenda održivosti i hvata suštinu božanske ženstvenosti u bočici.

Luxury Experience