El Fening očarava u kampanji za Rabanne Fame Parfem

Više slika

Više slika

U reklamnoj kampanji parfema Rabanne FAME, svetla pozornice su usmerena na talentovanu El Fening, koja je prošle godine imenovana za ambasadora ovog mirisa...

Vizuelna naracija se odvija sa Fening, koja je poput vizije elegancije odevena u haljinu bledoružičaste boje, koja dopunjuje njen šarm. Plavokosa zvezda je prikazana kako graciozno leži na krevetu, držeći u rukama predimenzioniranu verziju bočice parfema FAME, dizajn koji pametno odaje počast nasleđu brenda detaljima u formi intrigantne metalne košuljice. Ovaj element je suptilni omaž Paco Rabanne poznatim sjajnim haljinama od lanaca i metala, premošćujući jaz između slavne prošlosti brenda i njegove savremene vizije.

Kampanja je dodatno oživljena u pratećoj reklami, gde ikonična pesma Dejvida Bouvija "Fame" postavlja ritmičku pozadinu. Ovaj izbor muzike savršeno se uklapa sa imenom parfema i dodaje sloj retro šika modernom okruženju. Dinamična prisutnost Fening je zabeležena kroz niz promena kostima, pri čemu svaka odražava različitu stranu ličnosti Rabanne žene. Njeni pokreti su koreografisani zajedno sa lebdećom bočicom parfema FAME, stvarajući hipnotišući ples koji simbolizuje zavodljivu suštinu mirisa.

U srcu Rabanne FAME Eau de Parfuma je slavlje pariskog duha, oličenje nove ere ženstvenosti koju Paco Rabanne zagovara. Ovaj parfem je sofisticirana mešavina najčistijeg jasmina, pomešana sa bogatom slatkoćom sočnog manga i zaokružena duboko senzualnim kremastim tamjanom.

„Oduševljena sam što sam ambasador brenda kao što je Paco Rabanne. Bila sam potpuno zanesena konceptom i osećala sam da je to savršen spoj i zaista odražava moju ličnost. Kada su me pitali da li želim da budem deo ovog novog poglavlja, moj odgovor je bilo je bio momentalno 'da'."

„Višestrana i višetalentovana, El Fening nije mogla biti bolji izbor kao lice FAME," izjavljuje potpredsednik Paco Rabanne, Žerom Leloup. „Ona oličava suštinu ultra-modernog ženstvenog duha Paco Rabanne, i veoma smo srećni što je imamo kao ambasadorku našeg novog parfema.“

Luxury Experience