Ekskluzivan parfem samo za verifikovane influensere

Istorija se piše sama, jer sudeći po društvenim mrežama jedini ljudi koji na tim istim mrežama “vrede” su oni koji ima verifikaciju, odnosno plavu kvačicu kraj svog imena.

Sada Xyrena, parfemska kuća dodatno opravdava tu izjavu, lansirajući parfem "Verified: The Sweet Smell of Validation" koji će moći da kupi samo odabrana verifikovana elita poznatih i slavnih koja u ovoj digitalnoj eri kraj svog imena poseduje plavu kvačicu.

Verified je uniseks parfem osmišljen od strane Kilijana Velsa (@KillianVells) ne za masu, već za elitu sa prepoznatljivim plavim kvačicama na svojim profilima društvenih medija, kao što su Twitter, Instagram ili Xyrena’s own GlamTube™ - što je samo 0,004% svetske populacije.

Xyrena koristi svoj proces verifikacije na Xyrena.com/verify kako bi otključala ekskluzivnu moć kupovine i nošenja Verified parfema.

S obzirom na to da je veliki broj verifikovanih pojedinaca pripadnika generacije milenijalaca, Kilijan je odlučio da miris bude kreiran tako što će sadržati najbolje od najpopularnijih mainstream parfema izdatih u protekle dve decenije, tako da univerzalno bude prepoznatljiv generacijama rođenim kasnih 90-ih pa sve do danas.

Verified se otvara sa svežim notama lubenice i penušavog grejpfruta sa nagoveštajem začinskog ružičastog bibera. Evoluira dalje u osvežavajuće srednje note zelenog lišća i ozona koji podseća na vlažnu travu nakon kiše, a sve je izgrađeno na ugodnoj toploj osnovi belog mošusa, breze, kedra i sandalovine. Vizualno, sam parfem je lagana nijansa proverene plave boje, a boca nosi minimalistički znak plavog kruga sa belom kvačicom.

Budući da živimo u vremenu u kom popularnost na društvenim mrežama mnogima znači više nego istinska ljudska vrednost, ljudi bi da mogu da biraju da dobiju skupoceni automobil ili verifikaciju društvenih mreža, pre odobrali ovo drugo.

N.V.T.

Izvor Luxury Launches

Luxury Experience