Dolce&Gabbana predstavlja novi parfem za prolećnu sezonu

Povodom nove tople sezone koja je pred nama, Dolce&Gabbana Beauty predstavlja Dolce Lily, blistavo svežu toaletnu vodu.

Autentičan poput Dolce Girl, voćno-cvetni miris svojom iskričavom svežinom obeležava trenutak kada devojka postaje mlada žena puna samopouzdanja. Uvek aktivna, puna života, ona uživa u jednostavnim životnim radostima, a njen karakter i energija nalaze savršen izraz u mirisu Dolce Lily.

Dolce Lily slavi harizmu ružičastog ljiljana - simbola ženstvenosti i nežnosti od pamtiveka. Kreacija poznatih parfimera Natalie Keto i Nisrine Grilie je sveže voćna, cvetna kompozicija u kojoj se delikatne cvetne note ružičastog ljiljana susreću sa egzotičnom marakujom na podlozi od mekog, senzualnog mošusa. Svojom blistavošću i energijom, Dolce Lily donosi novi i nepogrešivo autentičan karakter Dolce kolekciji.

Snažne voćne note otvaraju kompoziciju - oštre citrusne note italijanskog bergamota poigravaju se sa dodirom tropske marakuje. Ovaj egzotični dodir vodi u cvetnu notu srca, u kojoj se svetlucavi ružičasti ljiljan meša sa sofisticiranim tonovima ruže. Sjaj ovog cveća je u kontrastu sa mekim notama mošusa koje formiraju suptilno senzualni akord. Sandalovina dodaje dubinu kompoziciji, a tonovi vanile omogućavaju da se kompozicija dugo zadrži na koži.

Bočica je inspirisana ženstvenom elegancijom originalne Dolce siluete, ali je sada obučena u smelu ružičastu boju. Poznati zatvarač dolazi u istoj snažnoj ružičastoj i nagoveštava na svež akord ljiljana. Bočicu krasi fina crna svilena traka, dašak sofisticiranosti koji je tipična karakteristika Dolce kolekcije. Nežni, narandžasti natpis „Lily“ upotpunjuje dizajn i podseća na voćne strane mirisne kompozicije.

Povodom lansiranja novog parfema predstavljena je reklamna kampanja u kojoj se pojavljuje Deva Kasel kao zaštitno lice Dolce Lily. Ćerka Monike Beluči i Vensana Kasela pozira na divnoj obali Portofina, a zatim u crvenom kabrioletu stiže do luke gde je prijatelji čekaju na kafi.