Luksuzna modna kuća Dolce & Gabbana, uvek ima inovativne kampanje kojima predstavlja svoje proizvode…
Njihove modne kampanje bazirane su na tradiciji i nasleđu, koje ima ključni značaj u italijanskoj kulturi. Sam kult porodice i ljubavi je veoma snažan na italijanskom podneblju, pa ova modna kuća ne odstupa od svih kreativnih tendencija koje je koristila i ranije.
Ovog puta, oni su predstavili novu kampanju za svoj parfem, koji nosi naziv The One. Glumci Skarlet Džohanson i Metju Mekonahi su se udružili još jednom, i pridružili Dolce & Gabbana italijanskoj porodici. Sedeći za trpezarijskim stolom tokom ručka, ovaj cenjeni glumački par nosi crne autfite i najbolji mogući aksesoar – širok i prijatan osmeh.
Naglašavajući još jednom porodični koncept ovog modnog brenda Metju Mekonahi je skoro bio glavna zvezda u Dolce & Gabbana kampanji, pozirajući sa svojom decom. Na fotografijama je radila Bridžit Lakomb, a one predstavljaju esenciju Dolce & Gabbana muškarca i ženu: višestrane ličnosti, večno savremene, prirodno šarmantne i uvek u centru pažnje.
Što se tiče samog parfema, ovaj novi miris nudi nam dublje i snažnije gornje note grejpa, korijandera i bosiljka. Baza se sastoji od duvana, nota jantara i kedra. Na kraju, naglašen je srcem od đumbira, karadamoma i cveta pomorandže.