Diptyque lansira Do Son kolekciju ograničenog izdanja

Diptyque je možda poznat po svojim luksuznim svećama, ali pariska kuća takođe ima niz popularnih mirisnih poslastica, uključujući kultni hit, miris Do Son, cvetnu mešavinu tuberoze, cveta narandže i jasmina.

Prvi put lansiran 2005. godine, miris, koji karakterišu morski akord, inspirisan je uspomenama iz detinjstva suosnivača brenda Diptyque, Iva Kuslanta. Kao dete provodio je leta pored mora u drvenoj kolibi koju je njegov otac sagradio u Do Sonu, u zalivu Halong. Ovo sećanje je pretočeno u istoimeni miris, gde svako nanošenje parfema evocira na vreme zalaska sunca i morski povetarac noseći opojni i začinski miris belog cveća.

Kao poziv da ponovo otkrijete miris i date mašti na volju, ograničena kolekcija Do Son ispunjena je mirisnim poslasticima obučenim u plavo.

Do Son parfem odiše evokativnom svežom tuberozom koja se meša sa morskim povetarcem. U kolekciji ćete pronaći i ekskluzivnu Do Son kremu za ruke predstavljenu u plavoj tubi džepne veličine. Osim što pruža preko potrebnu hidrataciju i ishranu, bogata i baršunasta formula takođe ostavlja mirisni trag na vašim rukama.

A ako se ne možete zasititi ovog kultnog omiljenog mirisa, biće vam drago da znate da postoji i Do Son set koji se sastoji od parfema koji dolazi u bočici od 30 ml i 45 ml kreme za ruke. Ovaj set će vas odvesti na senzorno putovanje, vodeći vas do magičnog mesta pored mora.

U kolekciji se nalazi i mirisna sveća Do Son koja ističe note tuberoze. Sveća, koja nudi do 60 sati gorenja, ispuniće vaš prostor svežom aromom belog cveta, sa suptilnim notama voćnih i mlečnih nota koje će vas sigurno oduševiti.

Luxury Experience