Filmska karijera Džonija Depa zadobila je poprilično snažan udarac zbog optužbi njegove bivše supruge Amber Herd i trenutne sudske borbe sa njom, ali u svetu mirisa, on je i dalje glavni hit…
Prema navodima, Dior je prodavao po jednu bočicu Sauvage parfema, čije je Dep lice, na svake tri sekunde prošle godine. Ovu tvrdnju je putem Twittera podelio korisnik Džon Pompliano, koji je citirao članak iz januara ove godine, gde je ova neverovatna statistika navedena. Pompliano je otišao korak dalje i izračunao koliko je Depov parfem zaradio novca za slavnu modnu i beauty kuću. Napisao je: “Uprkos brojnim brendovima koji su Džoni Depu okrenuli leđa, Dior je nastavio da sarađuje sa njim. Pitate se zašto? Pa, oni prodaju po jednu bočicu ovog parfema na svake tri sekunde. Po ceni od 160 dolara po komadu, to je preko 4.5 miliona dolara dnevno u prodaji”.
Despite most labels dropping Johnny Depp, @Dior decided to stick with him.
— John Pompliano (@JohnPompliano) May 24, 2022
Why?
They sell a bottle of his fragrance 'Sauvage' every 3 seconds. At $160 a bottle, that's over $4.5 million a day in sales 🤯 pic.twitter.com/CWzPMUlDpW
Složićete se sa nama da je to ogromna količina novca, te da nije nimalo iznenađujuće što je ovaj gigant odlučio da nastavi svoju saradnju sa Džoni Depom. Takođe, ovaj podatak naglašava činjenicu da, čak iako je izbačen iz franšize Pirati sa Kariba i Fantastične Zveri, Džoni Dep svakako nema finansijskih problema.
Nakon što je Dep izgubio slučaj protiv tabloida The Sun pre dve godine, gde su ga nazvali “siledžijom koji tuče žene” u objavljenom članku, ostao je bez angažmana i saradnje sa brojnim kompanijama, uključujući i Warner Bros, koji su odlučili da ga izbace iz filma Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore. U tom momentu, mnogi ljudi su apelovali na Dior da učini istu stvar.
Džoni Dep je lice Sauvage parfema od lansiranja istog 2015.godine, ali je nakon gubljenja pomenutog slučaja portparol Uprave za standarde oglašavanja izjavio: “Dobili smo ukupno 11 žalbi zbog ovog oglasa, pri čemu su podnosioci smatrali da uzimajući u obzir njegove aktivnosti na sudu, Džoni Dep ne bi trebalo da bude u oglasu”. PR agnet, Mark Bokovski takođe je bio zagovornik prestanka saradnje sa Depom.