Jedna od najnovijih mirisnih kreacija brenda Ralph Lauren, Ralph’s Club, dobija praznični tretman sa novom svečanom kampanjom.
Lansiran tokom pandemije, Ralph’s Club je parfem koji budi sva naša čula i vodi nas svojim aromama u uzbudljive noći u gradu. Parfem je sada nova zvezda Ralph Lauren kampanje koja istražuje temu „Dar zajedništva“, a tokom koje se svečano veče odvija sa novim mirisom u samom centru pažnje.
Modeli Laki Blu Smit, Điđi Hadid i Luka Sabat ponovo se udružuju kao lica Ralph's Club. Prisustvujući prazničnoj večeri, trio impresionira svojim svečanim stajlinzima; Điđi nosi zadivljujuću dugačku crnu suknju, statement minđuše i top u tamnocrvenoj boji, ukrašen masivnom mašnom. Pored Điđi, Luka i Laki Blu su takođe obučeni za praznike, noseći elegantne večernje sakoe i uske pantalone.
Ne zaboravimo na zvezdu Ralph's Club kampanje - parfem. Parfemska bočica Ralph's Club je mat crnog dizajna sa „senzornom koncentracijom smelosti i topline“. Ralph's Club uključuje gornje note lavande i muškatne žalfije, dok kedar iz Virdžinije čini srednje note, a vetiver zaokružuje mirisnu kompoziciju. Parfemska voda je lagana i primamljiva, ali postojano otkriva svoju kompleksnost i toplinu kako noć odmiče.