Moschino uranja duboko u okean mirisa sa svojim najnovijim izdanjem, parfemom Toy 2 Pearl...
Brend je angažovao supermodel Devon Aoki da oživi miris u hipnotišućoj reklamnoj kampanji, koju je zabeležio dizajner Džeremi Skot. Devon je pozirala odevena kao sirena, u blistavu ružičastu haljinu, držeći u rukama ogromnu flašicu parfema, kao da je reč o nekom blagu koje je izgubljeno na dnu okeana.
Kampanja Moschino Toy 2 Pearl ne zaustavlja se samo na slikama inspirisanim sirenama; ona ide korak dalje u "mermaidcore" stilu. Devonina haljina ima dekolte inspirisan školjkama, a scena je postavljena tako da je ona u školjci, dočaravajući eterealnu atmosferu ikonične slike Sandra Botičelija, "Rođenje Venere".
Ovo je omaž istoriji umetnosti, dodajući slojeve značenja kampanji. Sama haljina je povratak na kupaći kostim u obliku školjke koji je Džeremi Skot dizajnirao za svoj brend još 2000. godine - dizajn koji je Devon već nosila.
Sam parfem je jednako čaroban kao i vizuali. Nadahnut morskim dnom i tahićanskim sedefom, miris ima za cilj da vas transportuje u podvodni svet. Zaronite u senzorno putovanje dok otvarate Toy 2 Pearl parfem. Miris se otvara snažnim udarom limunovog srca, origana i sorbea od limuna, poput sunčevog zraka na površini okeana.
Kako se spuštate dublje, dočeka vas cvetni zagrljaj srednjih nota - sandalovina u harmoniji sa jasminom i frezijom. Konačno, miris se smiruje sa osnovnim notama mošusa, vetivera i čempresa, odjekujući zemljanim, misterioznim dubinama mora.
Iza scene, talentovan tim je radio na savršenstvu Devoninog okeanskog šarma. Frizer Danilo Dikson oblikovao je njenu frizuru, dok je šminkerka Meri Filips dodala završne poteze. Za dizajn seta bila je zadužena Kristen Valou, osiguravajući da svaki detalj doprinese vodenoj temi kampanje.
Ovo nije Devonin prvi susret sa Moschino Toy 2 linijom; ona je bila lice kampanje još 2018. godine. Njen povratak označava ne samo novo poglavlje za parfem, već i obnovljenu saradnju koja i dalje opčinjava čula.