DECADENCE - novi, senzalni novitet Marc Jacobsa

Za ovu jesen, Marc Jacobs nam je pripremio najluksuzniji mirišljavi aksesoar…

Ovaj poznati modni dizajner predstavio je Decadence, njegov prvi zreliji parfem u ovoj godini. Decadence je miris koji je u rangu sa Daisy, Lola i Dot izdanjima, a može biti opisan kao najzavodljiviji i najprefinjeniji iz ove grupe. “Sviđa mi se ideja te ekstrovertne osobine dekadencije, koja voli da se hvali – a sviđaju mi se i sve stvari koje je simbolišu – bilo da su u pitanju perle, perje ili šljokice”, rekao je Džejkobs. “To je kao sadržina jednog ekstroverta, koji je postao zanimljiviji nego ikada do sada”.

Bogata i elegantna kompozicija Decadence parfema kreirana je u saradnji sa parfumerom Eni Buzantijan. Glavne note su italijanska šljiva, šafran i iris. Bugarska ruža, Sambac jasmin i koren irisa su u srcu parfema, dok se baza sastoji od toplog, tečnog jantara, vetivera i drveta papirusa.

Dizajn bočice, koja sada postaje lični talisman dizajnera, predstavljen je kao simbol moći i glamura, a podseća nas na smaragdno zelenu torbu sa šablonom pitona, zlatnim lancem i crnom kićankom.

Reklamna kampanja za ovaj parfem debitovaće u septembru i oktorbu ove godine, a snimao je Stiven Mejzel. U kampanji ćemo moći da vidimo oskudno obučenu Adrianu Limu, kao savršenu pratnju mirisa ovog tipa.

Decadence parfem biće dostupan kao Eau de Parfum od 30, 50 i 100 ml, a u kolekciji će se naći i losion za telo i gel za tuširanje. 

Luxury Experience