CARVEN LE PARFUM ZA DAME

Novo lansirani Carven's ženski parfem Carven Le Parfum obećava lagodnost i osveženje...

Parfem ne bi trebalo da bude očigledan ili da bude prejak na onome ko ga nosi – štaviše, trebalo bi da se stopi sa kožom, kako bi stvorio suptilno iznenađenje za intimne momente. Osnovan od strane Carmen de Tommaso, poznatu kao Madam Carven – francuski luksuzni brend koji nosi njeno ime započeo je kao couture house još 1940ih godina, ali otkako se Carven timu pridružio Guillaume Henry kao kreativni direktor 2009.godine, kompanija je doživela velike promene sa ciljem oživljavanja. Kako WWD kaže, Carven je nošen u 60 zemalja i ima e-trgovinski sajt koji nudi muške i ženske ready to wear kombinacije, kao i aksesoare.

Sada, su izbacili najnoviji ženski parfem, Carven Le Parfum, za koji se kaže da zaista uhvata esenciju osnivača kompanije i njen lični ukus. Henry je objasnio da je miris kao duh, i da ženski miris treba da bude lagan i lak za nošenje. Koncept iza ovog parfema je spontanost, svežina, pariska elegancija i dostupnost. Francis Kukdijan od Takasaga ( nova globalna kompanija i lider u industriji ukusa i mirisa) bio je parfumer koji je osmislio ovaj novi miris. U prvi mah, osetite miris mandarinskog cveta i belog zumbula, sa slatkim graškom, jasminom i ylang-ylangom u sredini. Sandalovina, osmantus i indonežanski pačuli su miris koji osetite u bazi parfema. 

Luxury Experience