Cartier predstavlja dve limitirane verzije Pasha mirisa

Ikona 90-ih, Pasha mirisna bočica dobija novi izgled inspirisan vintage privlačnošću i satom Pasha de Cartier.

Inspirisan glamurom devedesetih, brend Cartier odlučio je da ponovo osmisli bočice Pasha Fragrance, ikone 90-ih, u dva nova limitirana izdanja: Pasha Fragrance i Pasha Edition Noire.

Toaletna voda Pasha de Cartier je prvi put lansirana 1992. godine i ubrzo je postala simbol jedne ere sa svojom hedonističkom energijom. Cartier je 2013. godine kreirao Pasha Edition Noire, mirisnu kreaciju u kojoj je originalni akord podstaknut citrusnom svežinom. Kasnije 2020. godine, Pasha Parfum je objavljen kao intenzivnija interpretacija, sa notama drveta i ambra.

Ova dva sofisticirana mirisa inspirisala su Cartier da danas stvori jednu bočicu sa novim, prepoznatljivim kodovima. Tri zlatna prstena sa blistavim metalnim sjajem okružuju poklopac koji je inspirisan vijugavom krunom Pasha de Cartier sata – plave je boje na bočici parfema Pasha Fragrance i crne boje na Edition Noire. Konačno, da bi se pojačala zavodljiva snaga njegovog dizajna, flašice su eloksirane nijansama srebra i zlata, zadržavajući svoju kultnu vintage privlačnost.