U hipnotišućem spoju umetnosti i privlačnosti, engleski glumac i muzičar Čarli Heton istupa pod svetlima reflektora kao oličenje Rabanne Phantom Parfema.
Kampanju je režirao je Met Lambert, a sve je predstavljeno uz hipnotički ritam pesme Dejvida Bouvija "Let’s Dance". Reklama je noćno putovanje u suštinu moderne muškosti. Nastup Čarlija Hetona za Phantom Parfem budi enigmatsku energiju koja se razvija na mesečini, savršeno hvatajući odvažan i senzualan duh mirisa. Phantom Parfum je kompleksna mirisna priča, ispričana aromama koje su jednako privlačne kao i kontrastne.
Kreirali od strane En Flipo, Dominik Ropion i Žulijet Karaguezoglou, Phantom Parfum započinje osvežavajućim praskom bergamota, limuna, akorda rabarbare i kardamoma. Kako se razvija, srce mirisa otkriva harmoničnu mešavinu lavande, geranijuma, pačulija i kedra.
Završnica je zavodljiva mešavina mahune vanile, balzama tolu i vetivera. Smešten u elegantnu, mat crnu bocu u obliku robota, Phantom Parfum je omaž magnetnoj auri Rabanne muškarca.