Čarli Heton očarava u reklami za Rabanne Phantom parfem

Više slika

Više slika

U hipnotišućem spoju umetnosti i privlačnosti, engleski glumac i muzičar Čarli Heton istupa pod svetlima reflektora kao oličenje Rabanne Phantom Parfema.

Kampanju je režirao je Met Lambert, a sve je predstavljeno uz hipnotički ritam pesme Dejvida Bouvija "Let’s Dance". Reklama je noćno putovanje u suštinu moderne muškosti. Nastup Čarlija Hetona za Phantom Parfem budi enigmatsku energiju koja se razvija na mesečini, savršeno hvatajući odvažan i senzualan duh mirisa. Phantom Parfum je kompleksna mirisna priča, ispričana aromama koje su jednako privlačne kao i kontrastne.

Kreirali od strane En Flipo, Dominik Ropion i Žulijet Karaguezoglou, Phantom Parfum započinje osvežavajućim praskom bergamota, limuna, akorda rabarbare i kardamoma. Kako se razvija, srce mirisa otkriva harmoničnu mešavinu lavande, geranijuma, pačulija i kedra.

Završnica je zavodljiva mešavina mahune vanile, balzama tolu i vetivera. Smešten u elegantnu, mat crnu bocu u obliku robota, Phantom Parfum je omaž magnetnoj auri Rabanne muškarca.

Hetanova garderoba za kampanju Phantom Parfum je sartorijalni spektakl, fuzija sjaja, šljokica i osvrt na formalnu odeću. Čarli Heton izrazio je svoj entuzijazam za ulogu u Phantom Parfemu rečima: "Počastvovan sam što sam ambasador brenda za inovativnu porodicu koja je Paco Rabanne i bilo mi je zadovoljstvo da blisko sarađujem s njima na ovoj kampanji. Bio sam zaista inspirisan učeći o istoriji i osnivanju ovog brenda i uzbuđen sam što ću im se pridružiti u ovom sledećem poglavlju."

Reklamna kampanja za Phantom Parfum je definišući trenutak za Rabanne koji odaje počast bogatoj istoriji brenda, dok ga istovremeno pokreće prema njegovoj sledećoj uzbudljivoj fazi. S Hetonom kao licem Phantom Parfema, Rabanne nije samo uhvatio miris, već i duh generacije koja žudi za hrabrim i prelepim.

Luxury Experience