Boucheron predstavlja parfem inspirisan Indijom

Indija, dugogodišnji izvor inspiracije za nakit brenda Boucheron, proslavljena je u novom parfemu ovog brenda – Jaipur Bouquet…

Novi miris je nešto poput renesanse, jer je prestonica po kojoj je nazvan već bila ime ikoničnih narukvica i parfema slavnog brenda iz devedesetih godina.

Boucheron brend angažovao je parfimera Morisa Rusela, kako bi kreirao mešavinu za klasični miris, inspirisanu bojama, dragim kamenjem i cvećem Radžastana. Parfimer je kreirao sveži, drvenasti i cvetni miks.

Rusel je bio inspirisan “čudima i misterijom” Indije, kao i njenom “profuzijom ukusa, cveća, voća i različitog drveća”, kako je naglasio u zvaničnoj izjavi.

Parfem se otvara sa gornjim notama citrusa, posebno grejpa i citrona, uz dodatak manga, što je praćeno jasminom, irisom i laticama ruža. Cvetni mirisi su ankerisani baznim notama kašmira, sandalovine i pačulija.

Bez iznenađenja, dizajn flašice prati linije klasičnih narukvica slavnog brenda, kao i koncept originalnog parfema, asocirajući nas na komad kreiran od stakla i zlata, sa različitim teksturama.

Boucheron Jaipur Bouquet parfem je dostupan za kupovinu u odabranim parfimerijama, po ceni od 84 € za varijantu od 100 ml.

Luxury Experience