Bentley predstavlja tri nova parfema

Proslavljajući svoju stogodišnjicu, Bentley obeležava ovu bitnu godinu nadograđujući svoje parfemsko partnerstvo sa brendom Lalique.

Kada je debitovao, Bentley Infinite asortiman sadržao je odvažnost i obline Bentley automobila, dok je ova toaletna voda bila osmišljena kao otelotvorenje organskog britanskog identiteta, koji je urođen Bentley brendu. Asortiman, koji je napravljen ekskluzivno za muškarce, bio je statement komad, poznat po svojim drvenastim notama. Mirisi su sugerisali na sveže i mošusne note, ali su imali neprikosnovenu zrelu aromu.

Od tada, ova linija parfema je bila na nekoj vrsti rolerkostera, pokušavajući da pronađe svoj novi identitet, sve do sada. Mirisi su sada pronašli svoj novi tron, prošavši kroz procese uzvišenja i preusmerenja.

Ove godine, Bentley parfemi predstavljaju iskustvo i umetnički komad. Njihova priča skromno počinje prezentacijskom kutijom, koja je akcentovana zemljanim tonovima i jednostavnim modernizmom, po kojima je Lalique brend poznat. Kožna teksturna kutija se otvara i otkriva ono što nam na prvi pogled deluje kao kristalni dekanter napravljen za religijsku procesiju, a u pitanju je dobrodošli povratak zaobljenog stakla, srebrnih detalja i utisnutog Bentley letećeg B.

Nova Beyond kolekcija sastoji se od tri nova mirisa, koji su kreirani kao uniseks parfemi, šireći ciljnu grupu. Kreiranje uniseks mirisa nije lak zadatak, a dodatno je otežan kada su u pitanju tri parfema. Pored inicijalnog skepticizma, mirisi su zaista ispunili sva očekivanja – note su privlačne za oba pola, a inspirisane su svežim, organskim tonovima, koji dodatno osnažuju zrelost njihove esencije.

Sva tri parfema kreirali su različiti majstori, pa svaki od njih ima drugačiju muzu. Kolekcija se sastoji od Wild Vetiver, Exotic Musk i Majestic Cashmere, koji su inspirisani pejzažima i avanturama Jave, Akapulka i Goe.

Moramo priznati da sva tri mirisa imaju izbalansiranu strukturu, koja će vam uzbuditi sva čula. Svaki parfem iz kolekcije dostupan je za kupovinu, po ceni od 165 britanskih funti za 100 ml.

Foto: Luxury Launches

Luxury Experience