Cena ovog zadovoljstva, da vam nokti zaista imaju dijamantski sjaj, jeste 250.000 američkih dolara...
Azature, kreator iz Los Anđelesa, poznat po svojim prefinjenim kolekcijama nakita i čokolade, je sada svoj Azature black-diamond potpis podigao na viši nivo. Nakon oblačenja poznatih klijenata poput Beyonce, Rihanne i kraljevskih persona, mladi dizajner je sada kreirao najskuplji Black Diamond lak za nokte, koji krasi jedako visoka cena od 250.000 dolara. Poznati dizajner nakita tačno zna koga od svoje elitne klijentele zadivi svojim jedinstvenim ponudama. Posle dijamanata i čokolada inspirisanih Azature dragim kamenjem, dizajnerov sledeći potez pokretanja kozmetike visoke klase je u potpunosti posvećen udovoljavanju luksuza. Ultra-luksuzna bočica ovog laka za nokte sadrži 267 karata crnih dijamanata za aristokratski dojam.
Kompanija će proizvoditi samo jednu bočicu crnog laka, nalik na kinesku tradiciju, gde su crvena i crna boja rezervisane za kraljevske porodice.
„Crni dijamant je ultimativni dragi kamen. Kombinacija njegove lepote, misterije i sofisticiranosti ga pravi vanvremenskim luksuzom,“ kaže Azature.
Dok je ovaj od 250.000 dolara kreiran za samo jedan posto kupaca, postoji i jeftinija verzija koja će sadržati samo jedan pravi crni dijamant i biće u prodaji za samo 25 dolara za bočicu od 15ml.
Dakle, za tih jedan posto koji sebi mogu da priušte ovako skupu kozmetiku, Azature Black Diamond lak za nokte je pravi način da kažu „Ja sam bogat“.
D.Ć.