Ana de Armas kao vizija elegancije u kampanji za karmin Estée Lauder

Više slika

Više slika

Ana de Armas očarava u najnovijoj reklami za Estée Lauder, osvajajući raskošnim sjajem novog Re-Nutriv Diamond Serum Lipcolor...

Atmosfera je luksuzna i intimna dok glumica predstavlja svetu karmin natopljen privlačnošću dragocenih dragulja. Na jednoj izuzetnoj slici, de Armas zrači bezvremenskom elegancijom, njene usne su obojene suptilnom sofisticiranošću nijanse 'Briolette'—ton koji odjekuje nežnom gracioznošću istoimenog dijamantskog reza. Ova zagasita roze boja govori o delikatnim nijansama zore, savršeno dopunjujući njen blistavi ten.

Prešavši na hrabriji narativ, drugi kadar je hvata u zavodljivoj pozi, sa usnama u smelom crvenom tonu, koje se usklađuju sa njom manikiranim noktima. Dijamantski nakit koji nosi odaje počast inspiraciji iza kolekcije.

Ova riznica boja obuhvata spektar od dvanaest nijansi, sa imenima koja su inspirisana njihovim dijamantskim pandanima i brojevima nijansi koji odražavaju veličanstvenost karatne težine. Ova limitirana linija Estée Lauder sada je dostupna po ceni od 100 dolara, što nagoveštava luksuz koji se krije unutar.

Od kako je 2021. godine preuzela ulogu ambasadora, de Armas je postala sinonim za sofisticiranost koju Estée Lauder danas simbolizuje 2024. godine.

Luxury Experience