Adam Driver je zaštitno lice novog Burberry parfema „Hero“

Adam Driver, zvezda filma „House of Gucci“ je novo zaštitno lice prvog parfema Riccarda Tiscija.

„Želeo sam da Burberry Hero inkapsulira modernu muškost, da se poigra sa suštinom iskonskih ljudskih i životinjskih instinkta, kanališući dualitet između snage i osetljivosti“, rekao je kreativni direktor Riccardo Tisci o svom prvom mirisu za britansku kuću.

„Adam Driver ima ovu neverovatnu dubinu u artikulisanju onoga što muškost danas znači - kako snaga može biti suptilna, a emocije mogu osnažiti."

Za Tiscija savremena muškost miriše na drvo. Parfem je razvio Aurelien Guichard, pa „Hero“ sadrži srce kedra iz Virdžinije, Atlas Mountains sa Himalaja, pojačan notama kleke i crnog bibera.

U saopštenju za štampu, Driver je prilično kratko prokomentarisao kampanju: „Veoma sam srećan što sarađujem sa Burberry-jem na kampanji mirisa Burberry Hero i sa dizajnerom Riccardom Tiscijem predstavljajući svoj prvi miris za brend.“