Deus Ex Machina BMW R90S

Ekipa dizajnera Deus Ex Machina nije imala težak zadatak da modifikuje već legendarni model BMW R90S koji čak i u originalnom izdanju predstavlja savršenstvo.

Od sedamdesetih godina do danas, retko koji model motocikla je toliko proslavljen kao što je to slučaj sa BMW R90S. U originalnom izdanju, motor od 898 kubika može sa lakoćom da dostigne 100 kilometara na sat ispod 5 sekundi, a maksimalna brzina mu je veoma dobrih 200 kilometara na sat. Za modele nastale tokom sedamdesetih godina, to je prava zver. Dizajnerska ekipa Deus Ex Machina videla je još dosta sakrivenog potencijala u modelu R90S. Sigurno je da nisu prvi koji su se dosetili da modifikuju R90S, ali jesu među retkima koji su uspeli od motora starog više od 40 godina da napave najpoželjniji model današnjice. 

Deus Ex Machina naziva BMW R90 “Hajnrihov manevar”, po čuvenom dizajneru i proizvođaču rezervoara za gorivo Karlu Hajnrihu. Tokom dvadesetog veka, Hajnrih je većinu svojih dizajna ustupio kompaniji BMW. Na osnovu Hajnrihovih rešenja nastali su mnogi modeli motocikala iz bogate istorije nemačkog proizvođača, kao i neka od revolucionarnih rešenja u dizajnu savremenih motora. U ime poštovanja i sećanja na poznatog dizajnera, Deus Ex Machina posebnu pažnju obraća dizajnu rezervoara na restauriranom R90S, koji postaje centralni deo projekta.

Daleko od toga da je model sačinjen samo od rezervoara i nekoliko dodatnih čeličnih šipki. Ceo ram motora je ponovo napravljen, do najsitnijeg detalja. Motor dobija poboljšanja u pogonskom delu, sistemu izduva i elektronici. Kao rezultat, motor dobija još više snage nego originalni R90. Novo sedište izrađeno je posebne vrste braon kože, dok je pažnja posebno usmerena i na završne detalje poput finih gravura i amblema u znaku Karla Hajnriha.

N.S.

Luxury Experience