Nova igračka za bogataše

Da li znate šta je zajedničko Romanu Abramoviču, Ričardu Bransonu, Polu Alenu i Džefu Bezosu? Osim novca koji poseduju u neverovatnim količinama svi do jednog obožavaju podvodni svet i  poseduju minijaturne podmornice.

Poslednijh nekoliko godina poraslo je interesovanje za luksuzna podvodna plovila pogotovo među ultra bogatim ljudima.

Ova činjenica uopšte ne iznenađuje, budući da je odlazak u svemir za koji su se prvi prijavili neki od najbogatijih ljudi, još uvek nešto što nije otpočelo sa realizacijom. Tako je istraživanje mora i okeana postalo mnogo pristupačnije i konstantnim razvijanjem akrilne tehnologije. Tehnologija postaje toliko napredna, da se mogu montirati veliki kupolasti akrilni mehuri koji mogu da idu na velike morske dubine, pružajući korisnicima pogled na podvodno okruženje od 360 stepeni.

2017. godina je bila najbolja za proizvođače podvodnih plovila. Čak 30 privatnih podmornica prodato je u toku godine, prema pisanju proizvođača Triton.

 

Možda vam ovo izgleda kao neznatan broj, ali treba imati na umu da ove mini podmornice koštaju od 1 do čak 40 miliona dolara. Nedavni  skok u potrazi za privatnim podvodnim plovilima, prema Luisu Harisonu, evropskom direktoru prodaje kompanije Triton, može se pripisati neverovatnoj BBC seriji - Blue Planet 2 u kojoj je narator Sir Dejvid Atenborou. Prekrasan svet sakriven pod okeanom prikazan u seriji dokumentarnih filmova, inspirisao je mnoge bogate kupce da istraže dubine, kao i da se dive koralnim grebenma i kitovima iz blizine.

Super bogatašima je postalo dosadno da sede  na svojim jahtama i ne rade ništa. Moderni i mladi žele da odu na Antarktik i ostrvo Galapagos. Oni žele da vide šta je ispod površine i ono što je na vrhu. Videli su serijal Blue Planet, i žele da se spuste u veliko plavetnilo i dožive ga sami.

N.V.T.

Izvor Luxury Launches

Luxury Experience