COBALT 302 - Neodoljiva snaga

Već nekoliko Cobalt jahti, dužine 28 stopa, odnosno 8.5 metara, su nosioci linije ove kompanije. Ovaj novi Cobalt 302, sada najveći u floti sa 30 stopa, ne čini se kao veliki skok, ali donosi jednu stvar koju manji čamac ne može - Twin motore, od 425 konjskih snaga svaki, koji pružaju onu vrstu mišića koji obećavaju spektakularne stvari u vožnji…

Nije je samo veličina Cobalta 302 ono što čini konkurenciju nervoznom. Od konvertibilnih mesta za sedenje i velikog prostora za skladištenje na pramcu, kao i širokom platformom za sunčanje na krmi, ovaj svestrani novi igrač nudi mnogo kvaliteta na obe strane, što osvaja širok spektar kupaca.

Dok gledate specifikacije, twin motori su možda najočigledniji dodatak, ali su među poslednjim stvarima koje ćete primetiti kada prvi put kročite na 302. Ulaz na krmi i prolaz na desnoj strani dramatično menjaju raspored kokpita, sa velikom klupom u obliku slova L s naslonom, na levoj strani, širokim sunčalištem koje se graniči sa prolazom, bar sa standardnim frižiderom, velikom sudoperom, kao i Corian radnom površinom s prednje i desne strane.

Novi raspored sedenja u 302 drži prijatelje i porodicu zajedno s jedne strane čamca, čime je 302 bolji čamac za druženja. Kada je vreme za obrok, sto izlazi iz prostora iza klupa s naslonom - samo se podigne jastuk sedišta i naslon sedišta, a sto, montiran na postolju od nerđajućeg čelika, dolazi na svoje mesto bez dodatnih delova koje treba sastaviti ili skladištiti.

Posle dobrog obroka, 302 se brzo konvertuje u mesto za siestu na suncu. Naslon na prednjem kraju klupe kreće se napred i nazad, formira mesto iza vetrobranskog stakla na levoj strani ili pretvara klupu u mali ležaj. Naslon između klupe i sunčališta pomera se na sličan način, omogućavajući mesto u kokpitu koje gleda unapred ili postaje naslon za glavu za veliko sunčalište na krmi.

Izgled Cobalta 302 nije samo praktičan. Brod ima tipično dobar izgled Cobalta i sofisticirane detalje, kao što su presvlake sa suptilnim vezom logoa na svim sedišta, opremu od nerđajućeg čelika i pedantno obrađene površine od fiberglasa. Kormilo posebno koristi mnoge od tipičnih Cobalt-ovih poboljšanja, kao što su Livorsi kontrole i Faria pokazivač sa ukusno ispisanim Cobalt logom.

Novo za 302 je da instrument tabla sadrži Garmin 292 kolor ploter grafikona u centru i prekidače od nerđajućeg čelika, koji su montirani na poliranu hrom tablu. Tapacirana tabla nastavlja se na levoj strani, kao i standardni sistem od šest zvučnika i stereo, koji uključuje i MP3 i izlaz od 12 Volti, koji će sigurno puštati Eminema kada je to prikladno, a jednako je pogodan za Mocarta. Ukratko, gde god da se pojavi, jahta Cobalt 302 će biti prepoznata kao klasa.

Steroidi su zabranjeni u sportu, ali sve što poboljšava performanse se retko zabranjuje u čamcima. Za one koji vole snažne mišiće, 302 je dostupan sa dvostrukim Mercruiser 496 Mag motorima sa 425 konjskih snaga i visokom izlaznom snagom, sa maksimalnom brzinom od preko šezdeset milja na sat, prema Cobalt specifikacijama. Cobaltovo duboko korito daje brodu pravolinijsko kretanje i mirnu vožnju, kao i dobro kretanje u krivinama i ublažava prskanje vode, kako bi putnici ostali suvi tokom vožnje.

Iako je samo novajlija na spisku kompanije, ako je sudeći po karakteristikama i performansama, ali i izgledu, Cobalt 302 može biti sledeća zvezda iz Kanzasa...

Izvor: Mini Studio Magazin

Luxury Experience