Utilitarizam i moda u viziji Burberry brenda

Ako uzmete nešto što ima čistu utilitarističku namenu, poput zvučnika, i date to Burberry brendu, sigurno ne biste očekivali neki minimalizam kao krajnji rezultat…

Dobili biste nešto što bi delovalo kao odeveni električni muzičar, kog biste s ponosom izložili u svom domu, što je verovatno najbolji opis Bowers & Walkins T7 Gold Edition Bluetooth zvučnika, koji je ovaj luksuzni brend kreirao. On vam nudi 18 sati kontinuirane upotrebe putem Bluetooth konekcije sa vašim telefonom ili nekim drugim uređajem koji je nudi.

Neki bi rekli da je ovo samo zlatna verzija standardnog T7 zvučnika, ali zapravo je mnogo više od toga. U svojoj kompaktnoj formi originalnog oblika sa kojim su dizajneri Burberry brenda radili, nalaze se sve ekscentrične karakteristike ovog brenda, počevši od besprekornog kožnog kućišta, koje je ograničenog izdanja.

Ovo kućište je dostupno u verzijama crne kože ili oker antilopa, sa zlatnim Burberry logoom. Brendovi su ovu saradnju podigli na novi nivo, kako bi streaming servisu Bowers & Walkins Society of Sound dali četiri EP izdanja, uključujući Burberry Acoustic’s George Cosby, Fenne Lily, Rosie Carney i Ten Tonnes.

Ovaj zvučnik će biti dostupan za kupovinu u Pekingu, Hong Kongu  i Šangaju, a biće proizvedeno samo dvesta jedinica. O ceni još uvek nije bilo reči, pa ćete to morati da saznate na licu mesta.

D.Ć.

Luxury Experience