Kada bi Givenchy kreirao VR naočare one bi izgledale ovako

Modni i lifestyle brendovi odavno su otkrili sve koristi tehnologije virtuelne realnosti…

Od Tommy Hilfigera koji koristi VR headsetove u svojim buticima, pa sve do Dior brenda koji ovu tehnologiju koristi da svojim ljubiteljima pruži iskustvo uživanja u atmosferi iza scene na svojim revijama, modni brendovi idu u korak sa dvadeset prvim vekom i dobom u kom živimo i van modnih komada koje kreiraju.

Modna industrija konstantno razvija nove i kreativne načine za korišćenje ove tehnologije,a jedan dizajner je kreirao VR headsetove koji izgledaju dovoljno moderno da oduševe svakog ljubitelja visoke mode.

Ove naočare nastale su kao delo PDF Haus studija, koji je osmilio njihov dizajn u stilu brenda Givenchy. One su tako dobile elegantni i šareni izgled, koji korisnicima daje mogućnost odabira proširene ili virtuelne stvarnosti.

VR sočiva mogu biti podignuta kako bi se koristile AR sposobnosti ovog uređaja, dok korisnici mogu podešavati fokus sočiva, kao što to rade sa fotoaparatima i kamerama. Ovaj studio osmilio je i reklamnu kampanju za ove naočare takođe.

Nadamo se da će Givenchy brend iskoristiti ovu priliku i kreirati ovaj komad umetničke i tehnološke imaginacije.

 

Luxury Experience