Skoro smo pisali o švajcarskoj kompaniji Richemont, koja je uništila luksuzne časovnike u vrednosti od nekoliko miliona, zbog pada njihovih cena…
Po svemu sudeći, na Bliskom Istoku Rolex nema tih briga, jer su upravo otvorili svoj najveći butik ikada u čuvenom Dubai Mall tržnom centru. Novi butik zauzima neverovatnih 850 m2 prodajnog prostora na tri nivoa, a predvodi ga luksuzni preprodavac iz Dubaija, Ahmed Seddiqi & Sons. Dizajn ovog prostora, spolja i iznutra, inspirisan je časovnicima koje prodaje.
Butik nudi sasvim dovoljno mesta za stvaranje atmosfere protkane luksuzom. Časovnici nisu predstavljeni samo u vitrinama in a stočićima, već i na zidnim policama, dok luster kreiran od strane češkog specijaliste u radu sa staklom krasi ceo ovaj prostor.
Luster inače sadrži malo Rolex šmeka u sebi, jer je inspirisan Cyclops modulom, koji ima svojstvo lupe i omogućava vlasnicima da jasno vide datum na određenim modelima.
Na nivou mezanina, detalji su predstavljeni u formi zidova sa kožnim detaljima i zlatnim listovima, zlatnim indeksima sata i aplikacijama. Svaki element je na svoj način kreiran kao referenca Rolex časovnika.
Pored toga, tu je i prostorija za projekcije u kojoj ljubitelji brenda mogu pogledati kratke filmove, koji se bave istorijom i nasleđem ove kompanije.
S obzirom na to da je zvanično otvaranje ove prodavnice veoma važno za brend, njemu su prisustvovali Rolex ambasador Rodžer Federer i CEO, Žan Frederik Dufur.