Aman lansira novi vid luksuza

Aman, luksuzni hotelski brend nalazi se na listi omiljenih već tri decenije unazad...

Čitav svet je pokleknuo pred njihovom ponudom, koja nam daje mogućnost uživanja u luksuzu i raskoši, u praktično svakom delu sveta. Kada poželite da se odmorite od svoje svakodnevnice, posla, ljudi i premora, kada želite mir na idiličnoj lokaciji bez nepotrebnog ćaskanja sa drugim ljudima, ultra-luksuzna odmarališta sa Aman potpisom su prava stvar za vas.

Ova hotelska kompanija, koja se smatra najluksuznijom u svetu hotelijerstva, sada lansira svoj drugi brend nazvan Janu, nakon prepoznavanja praznog prostora na tržištu. Janu će biti mlađa sestra svetski renomiranog brenda, dok će se istovremeno pridržavati ključnih principa luksuza, raskoši i neverovatnog dizajna. Ono što će biti drugačije u Janu odmaralištima u odnosnu  na tradicionalne Aman lokaciej jeste činjenica da će ona biti više namenjena mlađim, živahnijim generacijama, kojima ne smetaju razgovori i sklapanje novih prijateljstava.

Janu se od Amana razlikuje jer stavlja akcenat na „društveni wellness“, želeći da nam pruži spajanje i zajednicu sa drugim ljudima. Kako planiraju to da učine? Pa, za početak, u njihovoj ponudi će se naći grupno-fokusirani fitness časovni, kao i javni prostori u kojima sastanci i razgovori dobijaju neverovatne stimulanse. Prema najavama, tokom svake nedelje u novim Janu odmaralištima će gostovati poznati DJ-evi, dok će u ponudi biti različiti restorani, barovi i kubovi.

Za sada, Aman planira da otvori Janu odmarališta u Tokiju, na Svetom Stefanu i u Al Uli u Saudijskoj Arabiji.

 

Luxury Experience