Kupite Hublot časovnik i pomozite ugroženim životinjama

Evo kako možete pomoći nosorozima.

Hublot brend uduržio se sa nekadašnjim internacionalnim kriket šampionom, Kevinom Pitersenom, osnivačem neprofitne organizacije SORAI (Save Our Rhino Africa India), kako bi kreirali jedinstveni časovnik posvećen očuvanju nosoroga, sa svom zaradom koja ide prema organizacijama koje su posvećene sprečavanju ilegalne trgovine njihovim rogovima…

“Rog nosoroga je najskuplji komoditet na crnom tržištu”, kaže Pitersen, ambasador Hublot brenda u video snimku koji promoviše vezu slavne kompanije sa organizacijom SORAI. “On dostiže i do 80.000 dolara po kilogramu, što je više nego što se plaća za heroin, kokain, zlato, platinu… šta god. Rog nosoroga nije lek z arak. On nije simbol bogatstva kojim se treba hvaliti, niti ima bilo kakvu medicinsku vrednost”.

Predstavljen na Svetski dan nosorga 22.septembra, Big Bang Unico SORAI je veliki časovnik, kreiran za veliki povod. Njegov prečnik iznosi 45 mm, a kućište modela napravljeno je od bež keramike, dok na svom brojčaniku nosi sliku belog nosoroga. Model ima dve opcije kada se radi o kaiševima: NATO kaiš iste boje ili gumenu narukvicu u kamuflažnom dezenu. Takođe, ovaj časovnik je ograničenog izdanja, pa je proizveden u samo sto komada i poseduje samonavijajući hronograf, po ceni od 24.100 dolara.

Zarada od njegove prodaje usmerena je prema Care for Wild, južnoafričkoj organizaciji koja se brine za siročiće nosoroga i dom je najvećeg rezervata nosoroga, kao i South African National Parks, koji koriste alate termalne inteligencije kako bi nadgledali predele u kojima lovokradice prete ovim dragocenim životinjama.

“Vreme je život – a mi brinemo o životu”, kaže CEO Hublot brenda, Rikardo Gvadalupe, koji je otputovao to Kruger nacionalnog parka u Južnoj Africi sa Pitersenom, kako bi posetio Care for Wild organizaciju i video nosoroge iz prve ruke. “Ako ne radimo ovakve projekte sa ljudima kao što je Kevin Pitersen i SORAI, postoji rizik da će u narednih nekoliko godina nosorozi nestati sa lica zemlje”.

 

Luxury Experience