Jaeger-LeCoultre sa ponosom predstavlja novu ambasadorku brenda Anju Tejlor Džoj

Švajcarska kompanija luksuznih satova Jaeger-LeCoultre je nedavno najavila Anju Tejlor-Džoj kao novu ambasadorku brenda.

Njen debi kompanija je obeležila kratkim video snimkom „A Call of the Heart“, zasnovanim na simboličnom telefonskom pozivu koji joj je poželeo dobrodošlicu.

Video je inspirisan istorijskim telefonskim pozivom koji je imao dubok uticaj na kompaniju LeCoultre. Godine 1903, Žak-Dejvid LeKultr je pozvao pariskog časovničara Edmonda Jegera da prihvati njegov izazov da stvori ultratanki sat - i tako je započela duga i plodna saradnja koja je dovela do formiranja kompanije Jaeger-LeCoultre.

Prepoznata kao jedan od najuzbudljivijih talenata svoje generacije, Anja Tejlor-Džoj je oličenje moderne ženstvenosti. „Susret sa Anjom je bio je neizbežan. Njena duga porodična istorija i interesovanje za časovničarstvo doveli su nas do prirodnog partnerstva“, kaže Katrin Renier, izvršna direktorka Jaeger-LeCoultre. „Svojom eteričnom lepotom, svojom osetljivošću, talentom i vrednom etikom, ona oličava vrednosti i stil našeg brenda.”

Rođena u Majamiju i odrasla u Buenos Ajresu i Londonu, 26-godišnja glumica dobila je odlične kritike za svoj prodorni nastup u filmu „The Witch“ Roberta Egera 2016. Usledio je niz hvaljenih uloga i, u 2020, Netflix hit „Queen’s Gambit“ koji joj je doneo neverovatnu popularnost. Očaravajući portret Bet Harmon joj je doneo Zlatni globus, nagradu Udruženja filmskih glumaca i nagradu Kritičara. Usledile su brojne glavne uloge i reklamne kampanje, a Anju ćemo uskoro gledati u novom filmu „Amsterdam“ Dejvida O. Rasela sa Kristijanom Bejlom i Margo Robi.

Luxury Experience