Ovaj luksuzni švajcarski brend poznat je širom sveta po svojim tradicionalnim i visoko kvalietnim časovnicima...
Luksuzni švajcarski proizvođač satova, Hublot, koji postaje sve popularniji zbog svojih tradicionalnih časovničarskih veština i savremenih dizajna, od 12. do 18.juna predstavio je novi izlog u Isetan Shinjuku butiku.
Nazvan “Hublot predstavlja život sa satom – Colourful Time”, ovaj specijalni događaj predstavlja radove proizvedene u saradnji sa Mika Ninagawom, popuarnim fotografom sa jakom podrškom svih dama sveta. Kroz njen unikatni i brilijantni šareni pogled na svet, ovaj događaj predstavlja načine uživanja u nošenju satova za brojne prilike.
U petak, 14.juna, održan je talk show sa Mika Ninagawom i Kaori Takagiwom, glavnim urednikom Dazzle, ženskog modnog magazina. Dve govornice ponudile su savete kako uskladiti satove i modu, kao i sugestije za uživanje i u njima, što je prorpaćeno sekcijom pitanja i odgovori u saradnji sa publikom. Obožavaoci Ninagawe i Hublota uživali su u ovom prostoru, kreirajući živahnu atmosferu.
Tokom trajanja ovog događaja, specijalni satovi u kombinaciji sa japanskim kaiševima u ograničenom izdanju i sa tri tipa radova Mika Ninagawe, koji prikazuju njene poznate cvetove i leptire, bili su na prodaju. Guma koja je prišivena za donji deo ovih kožnih kaiševa čini satove udobnijim za nošenje i šarenim. Ograničeno izdanje od 30 komada u svakom šablonu i veličini bili su dostupni za 38mm i 41 mm Big Bang, kao i 33mm Classic Fusion. Gosti koji su kupili neki od ovih posebnih satova dobili su i poklon.
Dodatno, Strap Bar prvi put će biti testiran u Japanu, omogućavajući gostima da odaberu i kupe svoj omiljeni Hublot kaiš, a dostupni su i unikatni animal šabloni kao i šarene serije, i naravno standardna guma.Druge atrakcije osmišljene za učestvovanje gostiju, uključuju photo print ćošak, zasnovan na konceptu da gost postane reklamni model za Hublot, uramljujući svoju sliku u njihove reklamne ramove.
Po završetku ovog događaja, planirana je prodaja ovih satova u kombinaciji sa kaiševima ograničenog izdanja u Hublot Ginza butiku.