Bulgari lansira kolekciju časovnika namenjenu milenijalcima

Kada je pandemija pogodila Evropu u martu ove godine, Bulgari brend je odlučio da se fokusira na svoje umeće dizajna, pa su osmislili novu kolekciju koja je namenjena milenijalcima…

Tokom Geneva Watch Days događaja, brend je predstavio tri nove reference, što bi moglo biti najbrže lansiranje proizvoda ikada. Sa Bulgari Aluminium, švajcarski brend je predstavio trendseterski model koji je originalno predstavljen 1998.godine. Uz neočekivanu kombinaciju aluminijuma i gume, prvi Bulgari Aluminium je bio skoro pa skandalozan u svom insistiranju da bi neobični materijali zaista mogli biti luksuzni.

Dvadeset dve godine kasnije, izbor materijala više nije toliko šokantan u zanatu koji je priviknut na eksperimentalne legure i hi-tech keramiku, ali njegovo postavljanje, u formi pristupačnog, neformalnog časovnika, i dalje može izazvati iznenađenje na sve četiri strane luksuznog univerzuma.

“Moda i parfemi na savršeni način privlače milenijalce. Ipak, mi smo se nekako odvojili od te ciljne grupe kada se radi o novom luksuzu. Bulgari Aluminium je deo inovacije koja odgovara baš na tu potrebu”, izjavio je CEO Bulgari brenda, Žan-Kristof Babin.

Bulgari je originalni model učinio prefinjenijim, preoblikujući lugove zarad što komfornijeg pristajanja na ruci i zamenom originalnog kvarcnog mehanizma automatskim kalibrom, osveženjem aluminijumske legure kućišta prečnika 40 mm tako da bude još otpornija na koroziju, uz poboljšanje tehničkih osobina gume, koja dekoriše bazu i kaiš. Sportski dizajn je savršeni prikaz njihovog stila.

Dostupan za poručivanje od početka ovog meseca, sa dve verzije koje prikazuju samo vreme sa belim ili crnim brojčanikom, i jednim hronografom koji je dobio beli brojčanik, novi Bulgari časovnik prodaje se po ceni od 2.950, odnosno 4.350 dolara.

Babin, koji je kolekciju opisao kao autentičnu i kul, naglasio je da su cene dizajnirane tako da budu u skladu sa resursima milenijalaca. “Imajte na umu, u pitanju je integrisani hronograf, što vam daje sjajnu vrednost za vaš novac. Ovaj dizajn nije samo atraktivan milenijalcima, već predstavlja savršeni novitet koji nismo imali kada je ova godina otpočela. Pokušavamo da dokažemo našim fanovima da smo adaptivni brend, koji razmišlja izvan svoje zone komfora. Ukoliko bi se više brendova priključilo ovoj priči, industrija bi svakako imala dosta beneficija”, izjavio je Babin.

Luxury Experience