Alesandro Mikele, kreativni direktor modne kuće Gucci ne samo da je veliki ekscentrik, već je ljubitelj eklektičnog stila.
Nova kolekcija namenjena muškarcima za sezonu jesen-zima 2018 uključuje miks svega i svačega. Poigravajući se estetikom savremenog muškarca, Mikele je mešao materijale i obrasce.
Ova revija je definitivno Alesandrova metafora na to kako ljudi danas konstruišu svoje identitete. Ovo je priča o populaciji koja se regeneriše kroz moć tehnologije, Instagrama i Gucci brenda, naravno.
“Mi smo Frankenštajni sopstvenih života. Postoji klinička slika o tome šta ja radim. Razmišljam o prostoru koji predstavlja kreativan čin. Ovom revijom želeo sam da prikažem laboratoriju koju imam u glavi. To je fizički posao, poput posla jednog hirurga”, rekao je Mikele.
Neki su manekeni nosili replike zmajevih beba, dok su drugi u naručju držali replike sopstvenih glava, dok su neki nosili čipku u boji lavande oko glave koja je bila neka vrsta moderne burke.
Mikele takođe poziva na razbijanje binarnih rodnih uloga uz reči: “Danas nema više samo devojčica ni dečaka. Sada moramo da odlučimo ko želimo da budemo.”
Revija je senzacionalistička u svakom smislu. Drugo nismo ni očekivali od brenda Gucci.
N.V.T.
Foto The Fashionisto