Omiljeni parfem kao luksuzna ogrlica

Nakit i parfemi imaju očaravajuću sposobnost da evociraju uspomene i pozivaju na sentimentalnost, nostalgiju i romansu.

Ova predstava o ljudskim emocijama kada se iskombinuju nakit i parfemi, inspirisala je savremene dizajnere nakita da probude drevnu tradiciju nošenja mirisa u dragocenim bočicama kao ogrlice.

Londonska dizajnerka Dajen Kordas kaže: ”Oduvek sam želela da kreiram kolekciju koja će biti bliska srcu.” Definitivno je uspela u tome jer se Amulette kolekcija zlatnih, oniks i dijamantskih parfemskih bočica koje se nose kao ogrlice prodaje po ceni od $3,800.

Buddha Mama nakit je odličan pokazatelj kako se nakit i parfemi slažu ruku pod ruku poput sentimentalnosti i nostalgije. Dizajner Dakota Badia, kreirala je egzotično orijentalnu kolekciju, poželevši da oda počast starinskim raspršivačima koje su koristile njena mama i bake. Dizajnerka je predstavila svoj parfem u bočici nakita vrednoj $37,800 kreiranoj od cacholong opala, dekorisanoj  simbolima za sreću koji na sebi imaju dijamante.

Dizajnerka iz Los Anđelesa Džeki Ajč, kreira nakit sa parfemskim bočicama od lapisa i tirkiza. Džeki kaže da ona bira ovu kombinaciju kamenja upravo iz razloga što ono ima prepoznatljiv duhovni značaj. Po njenim rečima, lapis inspiriše na kreativno izražavanje, dok  tirkiz ima isceliteljske moći.

Kreatorka kaže da se spiritualne moći ovog nakita povećavaju ukoliko u njima nosite svoje omiljeno aromaterapijsko ulje. “Slično energiji dragog kamenja, aromaterapija deluje na um, telo i duh, da poboljšate zdravlje i obnovite balans”, kaže dizajnerka. Ovaj duhovno intrigantni nakit koji sadrži parfeme i košta $ 2,965, jeste idelan način da nosite ogrlicu blizu srca i poboljšate svoju energiju.

N.V.T.

Luxury Experience