Bottega Veneta za vas personalizuje šik tašne

U eri logomanije, posedovati sopstvene inicijale na nekom odevnom predmetu ili modnom aksesoaru je vrhunski ekskluzivitet.

Kada je brend Bottega Veneta prvi put doživeo slavu sedamdesetih godina prošlog veka, ova robna mraka je proslavila slogan "Kada su vaši inicijali dovoljni" - sumirajući stav da je diskrecija vrhunski šik.

Ova fraza je bila promovisana putem reklama, postajući pozivna kartica brenda i jedan od najkvalitetnijih marketinških trikova u prošlom veku.

Kada je Tomas Majer preuzeo modno kormilo 2001. godine, taj moto postao je reinvigoracija brenda, stvarajući ceo životni stil oko ideje o  tiho dekadentnom dizajnu.

Dok je Majer ostao veran frazi, uzdržavajući se od bilo kakvog vidljivog brandinga, tagline "Kada su vaši inicijali dovoljni” je pao u zaborav.

Međutim ovog proleća, brend odaje počast svojim korenima novim programom monograma pa tako sopstveni  inicijali ponovo bivaju top ekskluzivitet.

Novi program za personalizaciju debitovao je na pisti kao deo Majerove kolekcije za proleće 2018., sa različitim modelima tašni, rančeva ili kofera koji mogu biti personalizovani vašim inicijalima.

Čak i kada je u pitanju font slova ili njihova tekstura kao i pozicioniranje na određenu tašnu ili kofer, na raspolaganju imate veliki izbor-tri veličine i šest sezonskih boja. Ipak poseban kuriozitet su svakako ručno utisnuta 3D slova izrađena od najfinije teleće kože ili luksuzne krokodilske kože.

Graviranje možete obaviti u roku od 24 sata u odabranim radnjama, dok ručno utiskivanje 3D slova iziskuje malo više vremena budući da to rade samo stručno obučene zanatlije.

Kakav dizajn biste vi odabrali?

N.V.T.

Izvor Robb Report

Luxury Experience