U čast kineske godine majmuna - Giorgio Armani Beauty

S obzirom na to da po kineskom lunarnom kalendaru 8. februar tekuće godine označava početak godine majmuna, mnogi modni giganti su lansirali proizvode u tu čast.

Kozmetički i sve veći brend, a član velike familije Giorgio Armani, njihov sestrinski brend - Giorgio Armani Beauty, pridružio se armiji obožavalaca godine majmuna i na tržište izbacio luksuzni proizvod u bojama koje su simboli godine vatre i svetla.

Po svemu sudeći, još uvek smo u božićnom raspoloženju, s obzirom na to da ono tek stiže na azijski kontinent.

U tom maniru, Giorgio Armani Beauty kreirao je kompaktni puder nazvan “Kineska nova godina”. Unutar kutije u jarko crvenoj boji, koja je karakteristična u kineskoj simbolici, nalazi se kompaktni puder koji ima za cilj da svojom pokrivajućom formulom poboljša efekte i kožu učini što prirodnijom, što je veoma popularan trend u beauty kozmetici i industriji lepote.

Kao i u kolekcijama za Božić i jesen/zimu čuvenog italijanskog brenda, koži je dozvoljeno da diše i prah se koristi samo da naglasi sjaj kože i njenu blistavost.

Imajući ovo u vidu, puder u kineskoj novogodišnjoj paleti je u bež saten boji, koja odgovara svim nijansama kože. Dve vrste bisera obogaćuju formulu praha, koji pomaže da se istakne sjaj prirodne lepote kože.

Ova lakovana kutijica u dva tona, inspirisana je tradicionalnim kineskim simbolima koji predstavljaju bogatstvo i sreću, koji su ugravirani na sjajnom crvenom poklopcu. Konture majmuna ugravirane su u sam puder.

Puder iz linije “Kineska nova godina” naći će se u prodaji uglavnom u zemljama na azijskom kontinentu i u odabranim maloprodajnim objektima u Americi i Evropi. Cena za evropsko tržište je 85 eura.

N.V.T.

Luxury Experience