Kim Kardašijan lansira sopstvenu liniju za negu kože SKKN

Nakon što je stvorila višemilionski posao sa brendom Skims i postala milijarderka, Kim Kardašijan će uskoro dodati još jednu kategoriju svom carstvu, lansiranjem novog beauty brenda - SKKN.

Linija za negu kože pridružiće se brendovima donjeg rublja SKIMS i parfemima KKW Fragrance. Kompanija Coty Inc. je kupila 20% udela u KKW Beauty sa ugovorom od 200 miliona dolara, što je rezultiralo ponovnim lansiranjem koje je pomerilo fokus sa kozmetike na negu kože. Nema sumnje da će biti konkurencije između Kim Kardašijan i Kajli Džener, koja takođe vodi moćni biznis za negu kože sa sličnim imenom - Kylie Skin.

Kim Kardašijan je planirala ovaj potez od avgusta 2021. Kada je rijaliti zvezda postala preduzetnica najavila da će pauzirati KKW Beauty zarad „potpuno novog brenda sa novim formulama koje su modernije, inovativnije i održive“. Coty takođe poseduje deo Kylie Cosmetics, brenda Kylie Skin.

Izvršni direktor kompanije je rekao: „Fokusiramo se na negu kože. Zaista smo želeli da stvorimo nešto vrhunsko u pogledu kvaliteta i sastojaka. Zato se fokusiramo na to da ovo bude ogroman uspeh, a kasnije ćemo videti za ostale kategorije.“

Business of Fashion izveštava da će linija biti predstavljena javnosti između aprila i 30. juna.  

Luxury Experience